Ebookpoint.pl, Videopoint.pl oraz Biblio.Ebookpoint.pl to serwisy, które oferują publikacje elektroniczne zarówno z dziedzin specjalistycznych, jak i popularnych. Ich trzon stanowią nie tylko eBooki, ale również formaty audio oraz wideo. Ta solidna baza wiedzy motywuje do poszerzania horyzontów, a dzięki ofercie beletrystycznej zapewnia sporą dawkę relaksu. Bogaty zasób publikacji naszych serwisów to idealny sposób na budowanie kapitału wiedzy wśród pracowników Firmy i wynagradzanie ich poprzez możliwość obcowania z kulturą. To także narzędzie marketingowe i sposób na komunikację zewnętrzną. Przykładowe zrealizowane case study zrealizowane na zasadach współpracy komercyjnej:
Klienci dokonując zakupów w Żabce otrzymywali możliwość odbioru prezentu w postaci książki elektronicznej. Współpraca z siecią sklepów pokazała ogromne zainteresowanie samych klientów takimi działaniami prosprzedażowymi, co spotęgował dodatkowo ogólnopolski zasięg kampanii.
Projekt ten ma na celu poszerzenie wiedzy i budowanie świadomości inwestycyjnej Polaków, jest skierowany zarówno do początkujących, jak i doświadczonych inwestorów. Solidna edukacja jest podstawą podejmowania trafnych decyzji podczas zarządzania swoimi finansami. XTB i wydawnictwo Helion zdecydowali się na udostępnianie za darmo książek, pomagających osiągnąć ten cel. Klienci dokonując zamówienia w księgarniach internetowych należących do Grupy Helion otrzymają możliwość pobrania prezentu, jakim jest kolejna książka – tradycyjna lub elektroniczna.
Celem tego projektu jest merytoryczne wsparcie dla działu HR. Dzięki tytułom z różnych dziedzin specjalistycznych pracodawca zapewnia swojej załodze możliwość ciągłego budowania kwalifikacji. Działanie sieciowej biblioteki Biblio.Ebookpoint.pl zakłada globalny dostęp dla wszystkich pracowników. Wdrożona oferta posiada charakter multimedialny - w jej skład wchodzą formaty ebook, audiobook, oraz kursy wideo. Odbiorcy oferty zostaną więc zaopatrzeni w kompletny pakiet wiedzy dający możliwość wyboru odpowiedniej ścieżki dopasowanej do danego użytkownika.
Kartka świąteczna jest tradycyjnym i nadal praktykowanym elementem komunikacji korporacyjnej. Warto jednak wyjść poza schemat i zamiast zwyczajowej butelki wina podarować partnerowi elektroniczną kartkę, na której oprócz życzeń znajdzie on kod uprawniający do pobrania darmowej książki, wybranej przez nadawcę. Taki prezent jest wyrazem naszej sympatii, wdzięczności i profesjonalizmu.